sobota, 3 marca 2018

Nie mam


pomysłu na ozdoby, a święta tuż, tuż:)









5 komentarzy:

  1. Witam bardzo serdecznie w tą zimną niedzielę podziwiam twoje prace takie piękne bajkowe delikatne bardzo mi się podobają Ja to w życiu bym czegoś takiego nie zrobiła a jak już to pewnie pracowała bym na jedną serwetkę chyba całe swoje życie pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych prac przyjemnej niedzieli

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne piękności :). Wielkanoc nie nastraja mnie do tworzenia ozdób tak bardzo jak Boże Narodzenie. Niewiele, ale co roku coś nowego się u mnie pojawia :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne piękności :). Wielkanoc nie nastraja mnie do tworzenia ozdób tak bardzo jak Boże Narodzenie. Niewiele, ale co roku coś nowego się u mnie pojawia :). Pozdrawiam serdecznie!
    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń